jubel jubel
448
BLOG

CAŁY GADOWSKI: GŁUPOTA I CENZURA :)

jubel jubel Polityka Obserwuj notkę 8

 

 

 
Gadowskiego wzmożenie patrijotyczne znowu dopadło palnął głupotę:
 
"Tak jak II Rzeczpospolita wychowała niebezpiecznych terrorystów (bo czyż w dzisiejszej logice partyzanci ruchu oporu nie byli po prostu terrorystami?), samobójców religijnych jak ksiądz Brzóska (czymżesz w myśl panującego „realizmu” różni się on od jednookiego mułły Omara?)"
 
 
Grzecznie zwróciłem uwagę w komentarzu pod:
 
„Tak, Gadowski, tak... II RP wychowała ks. Brzóskę :)”
 
 
Zamiast napisać "dziękuję", Gadowski wykasował mój komentarz, zbanował mnie i nie zająknąwszy się o tym, zmienił fragment notki na:
 
"Tak jak II Rzeczpospolita wychowała niebezpiecznych terrorystów (bo czyż w dzisiejszej logice partyzanci ruchu oporu nie byli po prostu terrorystami?), jak Polskość zrodziła samobójców religijnych jak ksiądz Brzóska (czymżesz w myśl panującego „realizmu” różni się on od jednookiego mułły Omara?)"
 
 
 
A tak chciałem pogawędzić o historii z tym niewątpliwym jej znawcą ;)
 
 
 
 
jubel
O mnie jubel

młody, mądry, piękny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka